torsdag 6 december 2012

Skrotet ut!

8:15 Var jag på HC och tog bort agrafferna, gick hur smidigt som helst! Var kanske inne hos distriktan i 3 min -100:- i plånkan;) Kostar att ligga på topp!
Har vart i stan i dag fungerade ju att packa med sig matsäck, och äta eftersom! Gick förbi en fotvårdsklinik och tänkte dit skulle jag ha gått, så jag vände på klacken och gick in! Hon hade precis fått återbud pga. snöovädret så jag fick sätta mig direkt. Så skönt det var!
Fortsätter med purér och verkar fungera bra måste ha dem ganska lösa för annars trycker det under bröstbenet, ungefär som det fastnar! Annars går det så bra känner inte av några svängningar mellan måltider och är inte speciellt hungrig!
Tar nu även sista sprutan- Blodförtunnande Fragmin Betyder att jag har vart hemma nio dagar efter operation!
Kram//Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar