torsdag 22 november 2012

Piggare

Yes jag känner mig piggare, kanske pga. den shoppingtur till ULLARED å GEKÅS. Men shit jag är chockad än.... Vilket ställe 9 timmar tillbringade vi i måndags på GEKÅS och antalet tusenlappar ska vi inte prata om. Men nu är födelsedagspressenter och julklappar avklarade. Stillade verkligen shoppoholicken innom mig för ett tag.
Jag börjar bli riktigt nervös nu, närmar sig med stormsteg. Måste till apoteket och hämta ut 7 st recept, som jag visst ska ha nytta av. Även köpa näringsdrycker, kan oxå vara bra att ha hemma.
//Em

2 kommentarer:

  1. Puss och Lycka Till Bästaste Emma!

    SvaraRadera
  2. Tack för det! (nej just ja man ska ju inte säga tack) men inte kan det väll göra nått! Jag ser fram emot detta och hoppas det blir vändningen. Hoppas det är bra med dig.
    Puss tillbaka!

    SvaraRadera