tisdag 8 januari 2013

6 veckors dokument!

Var och köpte jacka i onsdags och fick köpa storlek 40. My good, när hade jag det senast??? Hur kul som helst var det i alla fall. Börjar få komentarer om att det syns och det är så peppande. Annars har jag inte stöt på några som helst komplikationer eller att jag inte kan äta något. (peppar peppar)
I går var det 6 Veckors vägning ser att jag missat 5 veckors.
Totalt -12,9 kg
Min dag ser ut så här i matväg:
6:15 frukost 1.5 dl yoghurt en husman skiva med leverpastej
9:30 1 Skyr yoghurt
12:30 en assiet köttfärssås med lite pasta
15:00 en banan
18:00 ungs falukorv med lite mos lök och tomater
20:30 liten actimell drick yoghurt

Mellan måltiderna försöker jag dricka vatten men svårt att tajma in eftersom det ska gjöras ca 30 min innan och efter måltid... men det går bättre och bättre med vattnet.

Kram//Em

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!
    Vi borde minsann ses nåt snart.......... Kram /C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, ta en prommis och dricka lite kaffe vore väll skoj!
      Kram/em

      Radera