måndag 21 januari 2013

8:e veckan!

Måndag igen och det betyder vägning för mig.
Ställde mig på vågen och den visade åter igen positiv siffra, men jag glädjs inte lika mycket av det i dag. Då jag haft en dålig Lö och Sö med dåligt intag. Lördan var det tävling med mycket nerver på spel.. Innebar att jag hade svårtr att få i mig nått över huvud taget. Sön fortsatte lika, då vi var helt utslagna och det blev sen frukost missad lunch. Inte ens vatten fick jag i mig, då det bara var stopp! Hemma med sonen och VAB:ar i dag, då han har hög feber och förkyld. Känner mig inte helt hundra men det har gått bättre med maten!
Total vikt minskning i alla fall: -15,6KG
/Em

1 kommentar:

  1. Kul att det går så bra med allt. Förstår att det kan bli knasigt när man tävlar hela dagen. Saknar dig, Kram

    SvaraRadera