måndag 28 januari 2013

9 veckor!

Härlig helg med shoppinglördag, köpte ett par jeans i strl. 42 och de passade!? Hur konstigt som helst! Men jätte kul. Vet fortfarande inte var jag ska leta kläder och vet inte hur jag ska klä mig. Dels pga ålder och kroppsligt. Men jag är så mycket piggare nu för tiden. Vill bara få till lite träning för att få egen tid och styrka mina muskler.
Nu har M åkt på möte och är borta till måndag det i sig blir en prövning, har inte sovit hemma själv sen vi var med om rånet för tre år sen. Men min stora kille har lovat att vara hemma och se efter oss ;)
Är hemma och VAB:ar med Stina då hon är hängig!

Så till dagens vägning
Totalt -16,3 kg
Har även tagit nya mått och knäppt nya kort då det gått 2 månader:
Bröst -25cm
Mage -23cm
Rumpa -15 cm
Lår -12cm
Vad -4cm
Överarm -4cm
Ja som sagt det händer lite med kroppen och det är bara possitivt.
Kram /Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar